گروه سینمایی سیمرغ

تدوین آلبوم دلدار

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

تدوین آلبوم دلدار با نظر به استوری برد و راف کات های آماده شده توسط گروه تدوین، در کمتر از شش روز کاری و به صورت فشرده انجام گرفت.

بازنگری و اصلاحیه این مرحله در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان مجرب گروه سینمایی سیمرغ انجام گردید و پس از آماده سازی نسخه نهایی، اقدام به منوسازی آلبوم دلدار نموده و اثر جهت تکثیر عمده در اختیار واحد تکثیر قرار گرفت.



   گروه سینمایی سیمرغ


تدوین آلبوم دلدار زیر نظر تدوینگران مجرب و متخصص گروه سینمایی سیمرغ

 

گروه سینمایی سیمرغ

 

تدوین تراک های آلبوم دلدار با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای


 

***


از جمله عوامل مهم در تدوین با کیفیت مطلوب در پروسه تولید آلبوم دلدار، بهره گیری از امکانات و تجهیزات تخصصی توسط گروه سینمایی سیمرغ و همچنین اشراف کامل تدوینگران گروه به متن موسیقایی و داستانی هر تراک می باشد.


ایجاد افکت های ویژه به همراه قرار گیری مناسب پلان ها در زنجیره ای از تصاویر مفهومی موجب گردیده است تا تلاش شبانه روزی عوامل پشتیبانی، تصویربرداری و تیم طراحی به ثمر نشسته و با به کارگیری هنر تدوین به مقصود نهایی تولید اثری با هدف جلب رضایت علاقمندان به موسیقی خراسان شمالی، دست یابند.



گروه سینمایی سیمرغ


تدوین مفهومی آلبوم دلدار توسط گروه سینمایی سیمرغ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
گروه سینمایی سیمرغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی